chillhood


Har du sett min barndom?
Jag letar efter VÄRLDEN att jag kommer från
För jag har letat runt
I Hittegods mitt hjärta …

INGEN förstår mig
De ser den som sådan STRANGE egenheter …
För jag HÅLLA SKOJAR RUNT
Som ett barn, men förlåta MIG …

Folk säger JAG ÄR INTE OKEJ …
För jag älskar sådana elementära saker …
Det har varit mitt öde att kompensera för de
Barndom har jag aldrig vet …

Har du sett min barndom?
Jag letar efter SOM WONDER i min ungdom
Som pirater och äventyrliga drömmar,
För erövring och Kings på tronen …

INNAN du dömer MIG,
Försöka hårt att älska mig …
TITTA i ditt hjärta ber sedan,
Har du sett min barndom?

Folk säger JAG ÄR konstigt att WAY
För jag älskar sådana elementära saker …
Det har varit mitt öde att kompensera,
FÖR barndomen JAG HAR vet aldrig …

Har du sett min barndom?
Jag letar efter SOM WONDER i min ungdom
SOM fantastiska berättelser att dela
THE drömmar jag skulle våga,
Watch me flyga …

INNAN du dömer MIG,
Försöka svårt att älska mig,
Den smärtsamma UNGDOM jag har haft

Har du sett min barndom …

Responder

